Тақырыбы: «Шапшаң есептеудің кейбір әдістері»


Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы

«Ембі қалалық №1 орта мектебі» ММ

Жоба авторы — Тоқашева Данагүл Серікқызы 5 класс

Тақырыбы: «Шапшаң есептеудің кейбір әдістері»

Ғылыми бағыты: экономикалық және әлеуметтік процестерді

математикалық модельдеу

Секция: қолданбалы математика

Жетекшісі — Аменова Шолпан Сагитжановна

Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Ембі қалалық

№1 орта мектебінің 5 класс оқушысы Д.Тоқашеваның

«Шапшаң есептеудің кейбір әдістері» тақырыбына жазған ғылыми жұмысына

Пікір

Ұсынылып отырған жобаға оқушы ауызша есептеулердің алгоритмдерін көрсете отырып мектеп курсындағы тақырыптарға берілген есептеулердің теориялық мазмұнымен қатар практикалық нұсқауларын берген.

Екі, үш таңбалы сандарды тез арада көбейте салу ережелері мен бөлінгіштік белгілері, квадрат теңдеулерді шешудің ең жеңіл жолдары мен квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдері , екі таңбалы санды куб дәрежеге шығару әдістері мысалдармен түсіндірілген.

Жобаның практикалық мәнділігі: математика пәнін тереңдетіп оқығысы келген оқушыларға арналған.

Нәтижесінде оқушының пәнге қызығушылығы артып, танымдық қызығушылығы және логикалық ой-өрісі дамиды.

Данагүл бұл жобаға көп ізденген , есептеудің кейбір тәсілдерін өзі ұсынып отыр.Сараптаушылар тарапынан оң бағасын алады деп ойлаймын.

Математика пәнінің мұғалімі Ш.С.Аменова

Қолданған әдебиеттер:

  1. Глеман М, Варга Т. Вероятность в играх и развлечениях. Просвещение, 1979.
  2. Журнал «Алгоритм» №5 ,№6 -2003
  3. «Репетитор» 2006-2008 ж.
  4. «Математика в школе» 2003-2008 ж.
  5. «Справочное пособие по методам решение задач по математика»

Автор: А.Г.Цыпкин и др. Москва «Наука»-1980 ж.

  1. «Задачи по математике» Автор:В.В.Вавилов Москва «Наука»-1987ж.
  2. «Поиски решение задач» Автор: С.И.Туманов. Просвещение -1979 ж.
  3. Т.А.Алдамуратова . Математика 5-6 класс
  4. Ф.Глейзер «Итория математики в школе» 1983 ж.

Аннотация

Бүгінгідей экономикасы дамыған, электрондық есептеу мүмкіндіктері мол республикамызда менің таңдап алған тақырыбым актуалды болмауы да мүмкін яғни қазіргі ғылым мен техникада, күнделікті ісімізге компьютерді пайдаланып жүрген кезде ауызша есептеудің қажеті бар ма деген заңды сұрақ тууы да мүмкін. Бірақ осы технологияның шарықтап шегіне жеткенімен электрондық есептеу құралдары республиканың түкпір – түкпіріне жетпей жатыр. Көптеген мектептерде әлі күнге дейін компьютер саны жеткіліксіз, интерактивті тақталар мен жаңа технология кабинеттері тек үлкен қалалар мен облыс, кейбір аудан орталықтарында ғана шоғырланған, ал ауыл мектептерінің мұндай жетістіктерге әлі қолы жете қойған жоқ.

Зерттеу жұмысының өзектілігі: сондықтан мүмкіндігі жоқ мектептердің оқушылары кейбір есептеулердің тиімді жолдарын, жеңіл түрлерін меңгеріп, есеп шығару барысында ауызша есептеуді пайдалана білген жөн деп ойлаймын. Сонымен қатар, ауызша есептеу Ұлттық бірыңғай тест тапсыру барысында да уақытты үнемдеуге көп мүмкіндік береді.

Жобаның мақсаты: өзім сияқты оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру, ойлау қабілеттерін дамытуға көмектесу, ауызша есептеуді жеңіл калькуляторсыз шығарудың жолдарын көрсету. Зерттеудің теориялық мәнділігі: Конкурстың және олимпиадалық есептерде , жоғары оқу орнына түсушілерге арналған әдебиеттерде кейбір тақырыптардың күрделірек түрлері кездеседі, сондықтан есептердің тиімді тәсілдерін пайдаланған жөн. Осы себептерден автордың таңдап алған тақырыбы актуалды екендігін көрсетеді.Автор көптеген күрделілігі әртүрлі есептеулерге мысалдар келтіріп , шығару жолдарын көрсеткен. Шешу барысында «Қысқаша көбейту формулалары» , «Сандардың бөлінгіштік белгілері » және қызықты есептеулер кеңінен қолданылған. Бұл әдістер мектеп программасында толық қамтылмаған.

Зерттеудің жаңалығы мен дербестік нәтижесі: Жалпы автор таңдаған тақырыбын толық меңгерген, өз бетімен бірнеше есептеулер құрастырған. Осының барлығы автордың көп еңбек етіп , ізденгендігін байқатады.

Ұсынып отырған еңбегі мектепте математиканы білгісі келіп, пәнге қызығушылығын арттырғысы келетін оқушылар үшін өте пайдалы, тиімді.

Зерттеу әдістері: Автордың жұмысын оқушылардың ғылыми қоғамы конкурсына ұсынуға болады.

Мазмұны

І .Кіріспе ________________________________________________1-2

ІІ.Негізгі бөлім____________________________________________2-19

2.1.Екі таңбалы сандарды көбейтудің әдістері__________________2-4

2.2.Цифрларының соңы 1-ге , 2-ге және 5-ке аяқталған сандардың ,

сандардың , 50-ге жақын сандардың квадратын табу__________4-8

2.3.Кез-келген натурал сандарды 99-ға , 999-ға , т.б.көбейту

алгоритмі

1 комментарий

Filed under Konkurs

One response to “Тақырыбы: «Шапшаң есептеудің кейбір әдістері»

  1. мадина

    жақсы

    Нравится

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.