Өмірдің мәні — отбасы


Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы «Бейнеу» мектеп – интернаты» КММ – нің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Атшыбаева Қамажай Нұржаубайқызы

Тақырыбы: Өмірдің мәні-отбасы

Мақсаты;жаңашыл әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,жанұя құндылықтарының маңыздылығын оқушы бойына сіңіру,өз жанұясына деген сүйіспеншілігін, сенімін арттыру.

Міндеті:отбасының негізі өмірдің ұйтқысы,ата-ана,ата-әже,жанұя ұғымдарының маңыздылығын түсінеді. Оқушы өз жанұяларын,ата-анасын сыйлайды,дәріптейді. Болашақ жанұя жайлы өз көзқарастарын қалыптастырады.

Бағыты:Отбасы бағыты

Табыс критерийлері:Оқушы отбасының маңыздылығын біледі түсінеді.Оқушы отбасы мүшелерін сыйлайды.Өз көз қарастарын қалыптастырады.Отбасының маңызын түсінеді.

Әдіс-тәсілдер:Топпен жұмыс.Суретті болжау стратегиясы,сұрақ-жауап.

Көрнекілік: Интерактивті тақта,плакаттар,маркерлер,үлестірме қағаздар

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
I Ұйымдастыру

Ойтолғаныс:

Амандасу,оқушының назарын сабаққа аудару
I Суретті болжау

Стратегиясы

Ынтымақтастық орта

қалптастыру

Оқушыларға слайдтан сурет көрсетіледі,өз ойларын айтуға мүмкіндік беру

Тренинг

«Тамаша екен!»жаттығу

Оқушылар тақырыпты табады

Өзгенің бойындағы жақсы қасиетін «тамаша екен»деу арқылы өз бойына сіңіреді.

II Топқа бөлу

Cурет құрастыру

Оқушылар қима қағаздарды суырып,сол бойынша топқа бөлінеді.

1топ «Отбасы» тобы

2топ «Шаңырақ» тобы

Түрлі түсті қағаздан үй суретін құрастырып алған түстеріне байланысты топқа бөлінеді.
III Ой қозғау «Ата-ана алдындағы қарызың» тақырыбында бейне көрініс беріледі.Кейіпкердің табысын үшке бөліп жаратуы үлгі етіледі. Оқушылар өз ойларын айтады, өмірмен байланыстыра қорытады.
Әңгімелесу -Отбасының тірегі кім?

-Сен отбасында кімсің?

-Өзіндік орның қандай?

-Отбасында сен үшін ең қымбат жан?

Отбасы-тәрбие негізі дегенді қалай түсінесіңдер?

Жанұя мүшелерінің арасындағы ынтымақтастық дегенді қалай түсінесіңдер?

2. «Отбасы-ынтымақ мекені»

Психологиялық тренинг ұйымдастыру

Түрлі түсті ілгектер таңдау арқылы отбасы мүшелерінің ынтымағы,

қарым-қатынасы туралы анықтау

Оқушылар сұраққа жауап береді, жауабы тыңдалады

Оқушылар жанұя мүшелерінің санына қарай ілгек түстерін таңдайды. Мұғалім сол бойынша психологиялық талдау жасайды.

V Ой толғаныс Өмірдің өзі новелла

«Жетім» киносынан қысқаша бейне көрініс көрсетіледі.

Оқушылар өз ойларын түйіндеп айтады,бүгінгі өмірмен байланыстырып , өз көзқарастарын айта білуге үйрету
VI Қорытындылау

Топтық тапсырма

Тапсырмаларды ұсыну:

1-топ«Біз бақытты баламыз» шығармашылық тапсырма

2-топ

«Бақытты отбасы» постер қорғау

3-топ

Ата-аналар тобы «Бала-өмір мәні» постер қорғау

Барлық оқушылар бірігіп тапсырмаларды орындайды,ойын еркін жеткізеді,топтағы бір оқушы постерді қорғап,түсіндіреді.
VI1 Кері байланыс

Қорытынды

«Үлгілі шаңырақ» сөзіне топтастыру жасайды.

«Тілек шамы» тренинг арқылы

Отбасы-ұшқан ұя-жылылықтың,жылулықтың мекені.

«Отбасы» шынында бұл сөзде оттың да үлкен маңызы бар. Сондықтан оттың басы ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын жүргізіледі.

Мұғалім жинақтай қорытады.

Барлық оқушы өз ойларын стикерге жазып,плакатқа іледі.

Оқушылар өз ойын айтып,сабаққа қорытынды жасайды

Оқушылар өз ойы,алған әсері,тілегін айтады.

Оставьте комментарий

Filed under ЖАҢА МАТЕРИАЛДАР

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.