Сарбасова Альбина Сериковна


Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3A Сақтар Мектеп: Достық ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сарбасова А.С.
Сынып: 5 Қатысқандар саны:17

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

«Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

Сабақ мақсаттары Ерте темір дәуіріне қатысты сақтардың мұртты обаларын өзара салыстыру арқылы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтап, заңдылықтарын көрсету.
Дескрипторлар
  • Тақырып бойынша бағыттаушы сұрақтар құрастыра алады;

-Берілген «мұртты обалардың» суреттеріне қарап заңдылықтар мен кездейсоқтықты анықтай алады?

— Обалардың атқарған функциясы айта алады.

— «Мұртты обалардың» сақтар өмірінде ерекше рөл атқарғандығы жөнінде қорытындыға келеді;

Тілдік мақсаттар Оқушылар:

— бүкілсыныпқатысатынталқылаудаоқушыларбір-бірініңқорытындыларынақарсыуәжайтааладыоба, сақ, қорған, астрономия, бағыттаушы деген сөздерді келтіріп мағынасын таниды

— «мұртты оба», ақсүйек, тәңір, күншығыс, отқа табыну

Құндылықтарды

дарыту

Шынайылылық, әріптестік, толеранттылық, үш тілділік, денсаулық, сыпайылық, жауапкершілік және өмір бойы білім алуға ұмтылу.

Тәрбиелеудің құндылықтары: шынайылық, әріптестік, денсаулық, жауапкершілік және өмір бойы білім алу топтық жұмыс жасау арқылы игеріледі.

Тәрбиелеудің құндылықтары: үштілділік білім алу барысында академиялық тілді меңгеру арқылы игеріледі. Тәрбиелеудің құндылықтары: толеранттылық, сыпайылық ежелгі Мысырдың тарихы мен әлеуметтік өмірін меңгеру арқылы қалыптасады.

Пәнаралық

байланыстар

Дүние жүзі тарихымен байланысты. астрономия
АКТ қолдану

дағдылары

Қажетті ақпараттарды таңдау мен презентация дайындау.
Бастапқы білім Бұлбөлім5.3Абөліміндеқарастырылғансақтар және олардың жерлеу дәстүрі мен ғұрпы археологиялық қазба ескерткіштерінің бірі «мұртты обалар» арқылы көрсетуге негізделген.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастырушылық бөлім. Сабақтың тақырыбы бойынша оның мақсаттары мен білімділік міндеттерін анықтау.

«ББҮ» кестесін толтыру:

Білемін Білгім келеді Үйрендім
Сабақтың презентациясы
Сабақтың ортасы

12 мин.

4 мин.

15 мин.

16 мин

12 мин

7 мин

5 мин

Б. Оқушыларға обалардың бөлінуі мен мәдениет түрлері туралы ақпарат айтылады.

Дескрипторлар: Обалардың атқарған функциясын айта алады.

(Т) Сыныпты үш топқа бөліңіз.

Постер қорғау үшін бірлескен критерийлерді жасау:

-Слайдтардың саны 3-тен артық болмауы қажет;

-Қорғау уақыты 4 минут;

— және т.б.

Топпен жұмыс: «Мұртты обалардың» сақтар өміріне әсерін талдау.

Тапсырма:

«А» тобы қолда бар ресурстарын зерттеп, Мұртты обалардың сақтар өміріне әсерін талдап, зерттейді, презентация жасайды.

Дескрипторлар: -құрылған критерийлер бойынша презентация дайындайды.

«Мұртты обалардың» сақтар өмірінде ерекше рөл атқарғандығы жөнінде қорытындыға келеді

«В» тобы қолдағы ресурстарын зерттеп, «мұртты обалар» көрсетілген суреттерді зерттеп,ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдап, презентация дайындайды.

Дескрипторлар: құрылған критерийлер бойынша презентация дайындайды.

Берілген «мұртты обалардың» суреттеріне қарап заңдылықтар мен кездейсоқтықты анықтай алады.

«С» тобы қолда бар ресурстарын зерттеп, өзге археологиялық ескерткіштермен(Есік) өзара салыстырып талдап, презентация жасайды.

Дескрипторлар: -құрылған критерийлер бойынша презентация дайындайды.

— Обалардың атқарған функциясын талдап, өзара салыстырып, презентация құрады.

(Б) Презентацияны қорғауда оқушылар тақырыбын қорғаған топтарға сұрақтар қоя алады.

Іс-әрекет соңында оқушыларға «Мұртты обалардың» сақтар өмірінде ерекше орын алғандығы жөнінде қорытынды жасалады.

Дескрипторлар: -«Мұртты обалардың» сақтар өмірінде ерекше рөл атқарғандығы жөнінде қорытындыға келеді.

Оқушыларға «мұртты обаларға» қатысты «Көшпелілердің аспанасты күнтізбесі» бейнефильмі көрсетіледі.

Б. Оқушылар бейнефильм бойынша өздерінің пікірлерін білдіріп, бір-біріне бағыттаушы сұрақтар қояды.

Дескриптор: Тақырып бойынша бағыттаушы сұрақтар құрастыра алады

«ББҮ» кестесінің соңғы бөлімін толтыру.

Білемін Білгім келеді Үйрендім
Қазақ Энциклопедиясы

Кадырбаев М.К., Памятники тасмолинской культуры / Древняя культура Центрального Казахстана, А., 1966;

Қазақ мәдениеті. Энциклопедиялық анықтамалық. Алматы: “Аруна Ltd.” ЖШС, 2005

Сабақтың соңы

4мин.

Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:

«жетістік баспалдағы»

Тақтаға сөмке, еттартқыш және қоқыс жәшігінің суреттері ілінеді.

Оставьте комментарий

Filed under ЖАҢА МАТЕРИАЛДАР

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.