Жұмашева Махаббат Назымбекқызы


Астана қаласының білім басқармасы «Мектеп-гимназия № 22» ММ
Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерінің мұғалімі Жұмашева Махаббат Назымбекқызы

Сабақ тақырыбы:«Маған ұнайтын колледждер»
Сабақ тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин»

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Маған ұнайтын колледждер»

Мұғалім: Жұмашева М.Н.

Астана қаласы

САБАҚ: Қазақ тілі

Тақырыбы: «Маған ұнайтын колледждер»

Астана қаласы

№22 мектеп-гимназиясы

СЫНЫП:9-сынып Мұғалімнің аты-жөні: қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Жұмашева Махаббат Назымбекқызы
Оқу

мақсаттары

1. Тақырып бойынша өзінің ұнататын оқу орынын атау, суреттен тауып беру, атын атау.

2. Екі-үш сөйлем құрастыру

3. «Шаттық шеңбері» — өзін-өзі тану

Бағалау критерийлері Т.д.о. Ұнататын оқу орнын атай алады

О.д.о. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрай алады. Мысалы: Маған Астана қаласындағы Гуманитарлық колледж ұнайды

Ж.д.о. Сурет бойынша сөйлем құрастыра алады. Мысалы: Мен болашақта жақсы колледж таңдаймын

Тілдік мақсат — сұрақ қоя алады

— мәтін ішінен таныс сөздердің мағынасын таниды

Жаңа сөздер: бәсеке, қабілет, маман, сұраныс, кешен, келешек, жүйе, кедергі
Алдыңғы оқу Оқу орындарын атай алады
Жоспар
Жоспарланған

уақыт

Жаттығулар Ресурстар
Басы:

5 мин

«Шаттық шеңбері» психологиялық тренинг

топқа бөлу — Пазл арқылы жұмыс жасау

Жылы сөздер жазылған пазл
Ортасы: 2 мин

5 мин

10 мин

«Ой қозғау» негізгі интербелсенді оқыту тәсілінің бір түрі. «Досыма тілек» әдісі

1-тапсырма Колледж тақырыбында бес сөйлем құрастыру (жеке жұмыс)

2-тапсырма Суреттен колледж атау, «Топтастыру» әдісі арқылы оқу орындарын топтастырады (жұптық жұмыс)

3-тапсырма Үлгі бойынша сөйлесу

— Саған қандай колледж ұнайды?

— Мен биыл мектеп бітіремін… (топтық жұмыс)

Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері
Білу, түсіну колледж атауларын есте сақтайды, мағынасын түсінеді
Қолдану Сурет арқылы колледж сипаттайды

4-тапсырма:

1.Мәтінмен жұмыс

2. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастыр; «Артық суретті алып таста» әдісі

3. Сурет бойынша екі-үш сөйлем құрастыр (сурет беріледі)

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
колледж атауларын есте сақтайды, мағынасын түсінеді
  • колледж атай алады;
  • колледж атауларына сөз тіркестерін құрай алады
Суреттер

Оқулық

АКТ

Суреттер

2 мин Қ.Б.: «Бас бармақ» әдісі

Оқушылар бірін-бірі бағалайды

4 мин

6 мин

Сергіту сәті:

Эмоциялық сезімдерді білдіру (ҚУАНУ,КҮМӘН,КӨҢІЛ-КҮЙДІ БІЛДІРУ)

Ойын

5-тапсырма: «Бұл не?» ойыны (колледж)

Суреттер
Соңы 2 мин Кері байланыс:

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл – түсінбедім

Сары – орташа түсіндім

Жасыл — түсіндім

Үй жұмысы: колледж туралы әңгіме құрастыру Рефлексия: «Бір минут» әдісі арқылы (айтылған сөздерді оқушылар қатесіз, рет-ретімен жазып шығады)

Бағалау: «Бес бармақ әдісі» арқылы бағалаймын

Бағдаршам түстері
Қосымша ақпарат
Пәнаралық байланыс-орыс тілі, бейнелеу өнері,өзін-өзі тану

АКT‐мен байланыс — аудиотаспа

Құндылықтармен байланыс- мектепке, білімге деген құш-тарлығын арттыру

Бағалау ‐төменгі суреттерарқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды

1. Түсіндім

2. Толық түсінбедім

3. Түсінбедім

№22 мектеп-гимназия

2018-2019 оқу жылы

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин»

Мұғалім: Жұмашева М.Н.

Астана қаласы

САБАҚ: Қазақ тілі

Тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин»

Астана қаласы

№22 мектеп-гимназиясы

СЫНЫП:9-сынып Мұғалімнің аты-жөні: қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Жұмашева Махаббат Назымбекқызы
Оқу

мақсаттары

1. Тақырып бойынша Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығына шолу жасау.

2. Екі-үш өлеңін оқу.

3. «Шаттық шеңбері» — өзін-өзі тану

Бағалау критерийлері Т.д.о. Ыбырай Алтынсарин туралы айта алады

О.д.о. Ыбырай Алтынсариннің әңгімесін әдеби көрініс ретінде көрсете алады

Ж.д.о. Сурет бойынша әңгіме құрастыра алады.

Тілдік мақсат — сұрақ қоя алады

— мәтін ішінен таныс сөздердің мағынасын таниды

Алдыңғы оқу Ыбырай Алтынсарин кім?
Жоспар
Жоспарланған

уақыт

Жаттығулар Ресурстар
Басы:

5 мин

«Шаттық шеңбері» психологиялық тренинг

топқа бөлу — Пазл арқылы жұмыс жасау

Жылы сөздер жазылған пазл
Ортасы: 2 мин

5 мин

10 мин

«Ой қозғау» негізгі интербелсенді оқыту тәсілінің бір түрі. «Досыма тілек» әдісі

1-тапсырма Ыбырай Алтынсарин тақырыбында әңгіме құрастыру (жеке жұмыс)

2-тапсырма Сурет арқылы Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерін әдеби көрініс түрінде көрсету

Таза бұлақ

Бақша ағаштары

3-тапсырма Постер құрастыру

— Ыбырай Алтынсарин – ұстаз

— Ыбырай Алтынсарин – жазушы, ақын (топтық жұмыс)

Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері
Білу, түсіну Ыбырай Алтынсарин әңгімелерін есте сақтайды, мағынасын түсінеді
Қолдану Сурет арқылы Ыбырай Алтынсарин әңгімелерін сипаттайды

4-тапсырма:

1.Мәтінмен жұмыс

2. Мәтіндерді бөлімдерге бөлу;

«Артық суретті алып таста» әдісі

3. Мәтінге сұрақтар қою (сурет беріледі)

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Ыбырай Алтынсарин туралы мәліметтерді есте сақтайды, мағынасын түсінеді
  • Өлеңдерін атай алады;
  • Ұстаз ретінде сипаттай алады
Суреттер

Оқулық

АКТ

Суреттер

2 мин Қ.Б.: «Бас бармақ» әдісі

Оқушылар бірін-бірі бағалайды

4 мин

6 мин

Сергіту сәті:

Эмоциялық сезімдерді білдіру (ҚУАНУ,КҮМӘН,КӨҢІЛ-КҮЙДІ БІЛДІРУ)

Ойын

5-тапсырма: «Бұл не?» ойыны (Ыбырай Алтынсарин)

Суреттер
Соңы 2 мин Кері байланыс:

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл – түсінбедім

Сары – орташа түсіндім

Жасыл — түсіндім

Үй жұмысы: Ыбырай Алтынсарин туралы әңгіме құрастыру Рефлексия: «Бір минут» әдісі арқылы (айтылған сөздерді оқушылар қатесіз, рет-ретімен жазып шығады)

Бағалау: «Бес бармақ әдісі» арқылы бағалаймын

Бағдаршам түстері
Қосымша ақпарат
Пәнаралық байланыс-орыс тілі, бейнелеу өнері,өзін-өзі тану

АКT‐мен байланыс — аудиотаспа

Құндылықтармен байланыс- мектепке, білімге деген құш-тарлығын арттыру

Бағалау ‐ «Смайликтар» арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды

түсіндім – күлімсіреген смайлик

толық түсінбедім – күлмей тұрған смайлик

түсінбедім – ренжіп тұрған смайлик

Маған ұнайтын колледж АШЫҚ САБАҚ.docx

СЛАЙД Қазақстандағы колледждер.ppt
СЛАЙД Қазақстандағы колледждер.pptx
Ыбырай Алтынсарин АШЫҚ САБАҚ.docx
слайд-шоу Алтынсарин.ppt

Оставьте комментарий

Filed under ЖАҢА МАТЕРИАЛДАР

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.