Өтілген материалды бекіту. О’tilgen materialdy bekity’.


Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Қошанкөл ауылы,

Гали Бегалиев атындағы ОЖББМ

Бірінші санатты бастауыш сынып мұғалімі

Хамитова Гулстан Тоғжанқызы

Математика Уақыты:16.01.2018 Хамитова Г.Т
Сабақтың тақырыбы Өтілген материалды бекіту.

О’tilgen materialdy bekity’.

Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы

Жалпы мақсаттар

Оқыту нәтижесі

Оқушылар математикалық амалдар мен шамаларды анықтай отырып, түрлі тапсырмаларды орындай алады.Оқушылар өз беттерімен жұмыс жасауға,бірін-бірін бағалауға үйренеді.
Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамиды.
Көрнекілігі: слайд, Ғ.Қараш суреті, көбелектер,қима қағаздар ,өрнектер ,аралар,гүлдер, дәптер, қалам, сызғыш
Мұғалімнің әрекеті
Топқа бөлу Суреттер арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы «Менің есімім»жаттығуы 3 топқа бөлініп қарама –қарсы тұру.

Оқушылар мына жердегі суреттен таңдап ала қойыңыздар.Осы сурет бойынша орындарына орналастыру.

1топ- «Г.Қараш мектеп гимназиясы» тобы

ҒұмарҚараш (1875 жылБатыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы, Қырқұдық деген жерде — 12 сәуір, 1921 жыл дүниеге келген, Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы, Жақсыбай ауылдық округі жеріндегі Құнаншапқан) — ақын, қоғамқайраткері

2топ- «Г.Бегалиев атындағы орта ожббм» тобы.

ҒалиБегалиев 1888 жылы Батыс Қазақстан облысының қазіргі Қазталов ауданында дүниеге келген. Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі, филология ғылымының кандидаты , доцент.

3топ- «А.Оразбаева атындағы ожббм » тобы АлмаОразбаева 28-ші желтоқсан 1898жылы дүниеге келген.Мемлекет және қоғам қайраткері.

Сендер қалай ойлайсыңдар?

Бұлар кімдер?

Біздің аймақта білім саласын дамы туда мектептердің ашылуына үлкен үлес қосқан адамдар.Қоғам қайраткерлері.Сондықтан да ауданымызда орта жалпы білім беретін мектептерге осы кісілердің аты берілген. Казталов,Қошанкөл,Қараоба

Балалар 3 топқа бөлінді

Тренингке қатысып, бір-

біріне сәттілік тілеп сабақты

бастады

Критериймен танысу

Интербелсенді тақтадан көрсетілді.

Қызығушылықты ояту 1.Өткен сабақты тексеру.

«Таза тақта»әдісі тақтадағы есептерді жинау арқылы шығару.

-64:8 4*9 56:8 63:7

40*1 56:56 6*4 21:3

-Өткен сабақтарда осы сандарды не істеп үйрендік.

ҚБ-мен бағаланады.

(көбелек)

Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс

*Жұптаса отырып ойлан»

Жұптық жұмыс (көшілеріне тексеру)

«Кім шапшаң?»

№2 топпен жұмыс 3 топқа

І — топ

2 cағ 20 мин<220 мин

1 сағ 10 мин<120мин

700 см = 70 дм

ІІ — топ

1 сағ 10 мин*120мин

100г*1кг

1км*100м

ІІ — топ

1 сағ 10 мин*120мин

100г*1кг

1км*100м

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл»

І-топ

405+х=1000-158

405+х=842

Х=842-405

Х=437

ІІ-топ

У-457=56+104

У-457=160

У=160+457

У=617

ІІІ-топ

Х-209=400-264

Х-209=136

Х=136+209

Х=345

«Тез есептегіш машина»

№3 Тақтадан жауаптарын өз-өздеріне тексерту.

62+30 72+1

72-35 52+100

92-81 42+11

22+5 82-12

І-топ

«Мозайка» Латын қарпін қолдана отырып ереже құрастырып айтып беру.(айтылым)

ІІ-топ

Фигураларды лақтырып тыстап,ұзындықтарын өлшеп ауданы мен периметрін табу.(жазылым)

ІІІ-топ

«Суретпен оқу»әдісі

Әрқайсысына 3 кг-нан салынған

9 дорба апельсин және тағы8 кг мандарин сатып алынды.Барлығы неше килограмм жеміс сатып алынды.

1)оқиды

2)суретін салады

3)Топтаса отырып шешуін шығарады.

«Гүлге қонған ара»ойыны

№11 Есепте

9м—205см=695см

4дм-15мм=385мм

5ц-198кг=302кг

1тәул.-15сағ=9сағ

2тәул.-40сағ=8сағ

1т-8ц=

1кг-465г=555г

Бірін-бірі бағалайды.

Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

ҚБ- мен бағалау.

(кәмпиттер)

4 дағдыны қалыптастыру.Топ мүшелері түгел қатысады.

Интербелсенді тақта.

Сергіту сәті
Ой толғаныс Ал енді *Үштік әдісі. «Суреттер сөйлейді» ойыны

Сурет қиындыларында тапсырмалар орналасқан. Тапсырмаларды дұрыс шешіп,ретімен орналастырсақ,белгілі бір сурет пайда болады. Балалар түгел тақтаға назар аударайықшы. Ненің суреті шықты.Қандай сөз шықты.

Алтын -ұя мектебім

Биыл Елбасымыздың Рухани жаңғыру «Болашаққа бағдар мақаласына»туындайтын «Туған жер»жобасы бойынша туған жеріміге байланысты көптеген шаралар оздырылып жатыр.Олай болса сіздер де туған жерге деген жақсы тілектерін болады деп ойлаймын.Қазір сол тілектерімізді гүлдерді орналастыру арқылы тілейік.Олай болса қазір мен сендерге гүлдің суретін беремін.Олай болса балалар елбасымыз болашақта біздер латын әліпбиіне көшеміз.Енді сендер осы алтын ұя мектебімізді латын әліпбиімен жазып көрейік.Гүл шоқтарында латын әрпі орналасқан.

Құрастыру,жоба қорғайды.
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасы №9,148 бет Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Бағалау

Кері байланыс

І-топ Жоба қорғаушылар

ІІ-топ Сарапшылар

ІІІ-топ Тәуелсіз сарапшылар

Бағалау парақшасын толтырады.

Оставьте комментарий

Filed under ЖАҢА МАТЕРИАЛДАР

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.