Қабиев Гиндулла


БҚО, Казталов ауданы, С.Есетов атындағы ОЖББМ

Тарих пәнінің мұғалімі Қабиев Гиндулла

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ тақырыбы: ХIХ ғасырдағы экономика. Жәрмеңке саудасының дамуы. Мектеп: БҚО Казталов ауд,Бірік ОЖББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қабиев Г.С.
СЫНЫП: 8 Қатысқандар саны: 22 Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Жәрмеңкенің дамуымен байланысты сауда қатынастарында болған өзгерістерді анықтау
Сабақ мақсаттары Жәрмеңкенің басталу кезеңдерін түсініп атау
Картадан жәрмеңкелерді көрсете алу
Жәрмеңкелердің сауда қатынастарындағы ролін анықтап, талдау
Бағалау критерийлері Жәрмеңкенің басталу кезеңдерін түсініп атайды

Картадан жәрмеңкелер өтетін мекендерді көрсете алады

Жәрмеңкелердің сауда қатынастарындағы ролін анықтап, талдайды

Тілдік мақсаттар Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сауда, ағаш үй, мәдениет, танымал, байланыс
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Жәрмеңке туралы бейнефильмнен үзінді қарай отырып келесі жауаптар үлгісі қолдану:

І үлгі. Бейнесюжетті қарай отырып мен … көрдім, …. байқадым, туындаған сұрағым …. .

ІІ үлгі. Қазақ халқының өмірінде келесі өзгерістерді байқадым….
Жазылым бойынша ұсыныстар:
“ Сауда қатынастарының дамуында жәрмеңкелер қандай қызмет атқарды?” тақырыбында эссе жазу. 50-75 сөз

Көмекші сөздер: ағаш үй, сауда, мәдениет, танымал, байланыс

Пәнаралықбайланыс Дүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті, экономика курс
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктерін ескере отырып, экономикалық тұрғыдан бағалауға үйрену,

еңбек ,өзара бірлесу,ынтымақтастық ортасын қалыптастыру.

Алдыңғы оқу Сауда қатынастары,жәрмеңке туралы түсініктері бар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақ басы

10мин

Салемдесу, позитивті көңіл күй қалыптастыру Оқушылар бір-біріне«Саған бүгінгі сабақта шын ниетпен ………… тілеймін» деп сәттілік тілейді.

Топқа бөлу «Мозайка» әдісімен/қала аттары шығады

Тұсаукесер Бейнеролик көрсету

«Біржан сал» фильміндегі Қоянды жәрмеңкесін бейнелейтін үзінді көрсету Сабақтың тақырыбын ашу үшін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойып,пікірлерін тыңдау Сұрақтар:

  • Нені көрдіңіз? Нені байқадыңыз?
  • Бұл бейнероликтің негізгі түйіні неде деп ойлайсыз

Оқушылардың ойы тыңдалады.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашылады. Сабақтың мақсатын оқушылармен бірлесе айту,таныстыру

Жауаптар үлгісі:

І үлгі. Бейнесюжетті қарай отырып мен … көрдім, …. байқадым, туындаған сұрағым …. .

ІІ үлгі. Қазақ халқының өмірінде келесі өзгерістерді байқадым….

Ж.Қасымбаев Т.Омарбеков

8сынып. Қазақстан тарихы.

Мектеп, 2016 ж.

https://www.youtube.com/watch?v=HJTfrTZfPis (1.22.00-1.25.00) «Біржан сал» фильмінен үзінді.

ҚБ бірін бірі бағалау «Қол шапалақ»

Ортасы

20

Т.Зерттеу және талдау.

«Жұптас,ойлан,бөліс» әдісі /мәтінмен жұмыс/ танысады.

Оқушылар ұсынылған мәтін бойынша топта жұмыстанады. 2мин /8/ әрбір топтан 1 кезбе тілші тағайындау

Критерийлері:

1.Жәрмеңкелердің өмір сүру уақытын анықтау,

2.Қазақстандағы ірі жәрмеңкелердің атауын білу

3.Жәрмеңкелердің сауда, әлеуметтік, мәдени қызметін көрсету

«Кезбе тілші» Әр топтан бір кезбе тілші сайланып, топтағы талдау жұмысын қорғайды. Топтың басқа мүшелері сағат тілімен өзге топқа қонаққа барады. Қонақта болу мерзімі – 2 мин. Солай өзге топтарға барады.Сыныптағы үздік кезбе анықтауға болады.

ҚБ бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін бірі бағалайды

Т. Картамен жұмыс. «Ізден, тап» стратегиясы.

Тақтада ілулі тұрған картадан 2ірі жәрмеңкелерді көрсету.

Жұмыс ережесі:

Әр топтан бір оқушы шығып картада ірі жәрмеңкелерді көрсетеді

Т. Бейнематериалды талдау жұмысы.

Оқушыларға

ХІХ ғ. жәрмеңкелерді ЭКСПО-2017 көрмесімен салыстырып, 1 ұқсастықпен, 2 айырмашылығын анықтату Осы бейнероликті көріп, «Бір ұқсастық, екі айырмашылық» айта қойыңыздар

Оқушылар салыстырып, айырмашылықтарын ажыратады.

. ЭССЕ Алдын ала көмекші сөздер: ағаш үй, сауда, мәдениет, танымал, байланыс, айырба,ақша

топтарға үлестіру.

Сауда қатынастарының дамуында жәрмеңкелер қандай қызмет атқарды?” тақырыбында эссе жазу.

5-7 сөйлем

ҚБ «Дәптер алмасу» арқылы бір бірін бағалайды.

Саралау тәсілі: тапсырма мен қарқын

«Қазақстанның ХІХғ.2-жартысындағы әлеуметтік-экономикалық дамуы»картасы

Слайд№8-9

https://www.youtube.com/watch?v=uA7yAWFPDrA

Слайд№10

Сабақтың соңы

10 минут

Қорытынды кезеңі. Бағалау критерийлеріне оралып, тапсырманың қаншалықты дұрыс орындалғандығын талқылау.

ҚБ: «Отшашу» әдісімен топтар бір-бірін бағалайды

Дескриптор:«Рефлексия пирамидасы» арқылы оқушылар топпен осы сабақтан алған білімдеріне нақты тұжырым жасайды.

Үйге тапсырма : 39-40 Жәрмеңке саудасының дамуы

«Рефлексия пирамидасы» парағы
Қосымша ақпарат
Саралау – Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыдан жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында келесі әдіс-саралаудың келесі тәсілдерін пайдаландым:

Бейнебаян көру, оқулықпен жұмыс, «Дереккөздер» арқылы оқушылардың көпшілігі жәрмеңкелердің қазақ даласына әкелген өзгерістерін анықтай алады,

“ Сауда қатынастарының дамуында жәрмеңкелер қандай қызмет атқарды? ” тақырыбында эссе жаза алады«Кезбе тілші», «Ізден, тап» , рефлексия пирамидасы арқылы өз білімдерін күнделікті өмірмен байланыстырып,

осы сабақтан алған білімдерін қажеттілігіне қарай нақты тұжырым жасау үшін-«Бағалау» тәсілі арқылы сараладым

Топтық бағалау;

Өзара бағалау;

Өзіндік бағалау

Критерий,дескриптор арқылы

ҚБ мұғалім мадақтамасы арқылы жүрді.

ҚБбірін бірі бағалау «Қол шапалақ»

«Екі жұлдыз, бір тілек

ҚБ «Дәптер алмасу» арқылы бір бірін бағалайды

Оставьте комментарий

Filed under ЖАҢА МАТЕРИАЛДАР

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.